streda 25. júla 2012

Chystám sa, balím sa

Najprv by som sa mala predstaviť :) Ahojte volám sa Karolína Kocmánková,študujem na gymnáziu v Banskej Bystrici a rozhodla som sa stráviť svoj rok na strednej škole v USA-Maryland. Viem, že rok bude plný nových vecí a prekvapení a takisto viem, že pokiaľ sa neprispôsobím, nedôjdem v USA ďaleko...toť vsio o mne.
Tak , dnes je 25.7.2012 a ja odlietam presne o 13 dníí! Pomóc ešte nemám darček pre host ocka a host brata:D Pre host mamu som kupila obrázok ručne malovanej Banskej Bystrice(odkial pochádzam), voňavý vankúšik a náramok od swarovského. Host sestre (16) som kupila vonavy vankusik a nádherne ručne robené hodiny na stenu uplne pre babu do izby :D .Kupovanie darčekov pre host family je druha najťažšia pasáž po čakani na pridelenie rodiny. Niečo hrozné, čakala som presne pol roka až v jeden malebný večer mi napíše nejaka pani na Facebooku, že si ma chcú vziať. Agentúra mi to oficiálne potvrdila až dva týždne na to , zaujímavé.
Ďalší článok bude  bližšie o mojej host rodine a príplatku za región-ktorý sme zaplatili-oplatilo sa.
Čaute

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára