nedeľa 29. júla 2012

Výber agentúry a vyplňovanie prihlášky

Výber agentúry bol pre nás pomerne jednoznačný. Rozhodli sme sa pre Student agency-prvým dôvodom bolo, že má pobočku v našom meste. Neviem si napríklad predstaviť, že by som potrebné veci riešila len cez telefón. Poviem vám fakt sa to oplatilo. Bola som tam takmer stále, či pri nedokonalostiach ohľadom prihlášky(vratili ma s ňou asi 2x domov) alebo pri nahrávaní fotky na víza do online podoby. Nie a nie to ísť:D Som so Student agency veľmi spokojná a tak isto aj s americkým garantom CIEE. Rodinu mi pridelili po takmer polročnom čakaní. Vyplňovanie prihlášky ako takej hodnotím občas naozaj nudne. Načo otázky typu čo by ste urobili pre USA kebyže ste tam slovenským veľvyslancom? Ale na druhej strane bolo vyplňovanie dosť namáhavé, trvalo mi to asi tri týždne. Ak by som vám mala poradiť, viem, že písanie listu host rodine bola jedna z najťažších častí. Píšte tam veci fakt úprimne a čo najviac o sebe povedzte. Americké rodiny nedostanú celú vašu 30-stranovú prihlášku. Dostanú listy od vás a od rodičov , listy s vysvedčeniami,zdravotnú časť a ešte tú so záľubami. Tak keď do záľub dáte na prvé miesto volejbal,tak ho spomente aj v liste. Toľko k prihláške :-) btw, odlietam o 10 dní a sú tam zmiešané pocity ale aj očakávania.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára