štvrtok 26. júla 2012

Príplatok za región alebo ako som sa dostala do rodiny v Marylande.

Maryland-štát vzdialený 150 km od New yorku, 250 km od Washingtonu DC a 50 km od Philadelphie. ÁNO!
Pri vyplňovaní prihlášky sa nás pýtali-chcete si priplatiť za región?-keďže idem cez CIEE,nebol to problém. Mama mi hneď povedala, že to zaplatia, pretože nechce aby som sa dostala niekde do Texasu alebo do Severného Mexika. Dali sme 800USD za severo-východ. Hneď nám povedali, že sa rodina nájsť aj napriek príplatku v danom regióne nemusí-v tom prípade nám bude vrátená suma. No našťastie, ozvala sa rodinaz Marylandu. Ako som už v predchádzajúcom článku spomínala, rodina , konkrétne host mum mi napísala na facebooku, že si ma chcú zobrať a až dva týždne nato mi to podala agentúra.
Moja host rodina je úplne najlepšia, akú som si mohla predstaviť. Som ich prvá exchange student, takže to beriem ako výhodu. So Space family som v kontakte už takmer dva mesiace, sú ochotní, navyše mám host sestru v mojom veku! Píšem si s ňou každý deň, skypeujeme a veľmi dobre si rozumieme...Mám aj host brata, o čosi staršieho, o ktorom zatiaľ veľa neviem. Každopádne sa k nim teším a viem , že budem mať plne nabitý program. S host sestrou budeme trénovať volejbal za školský tým Bohemie Manor High School. I really looking forward to it!
Ďalší článok bude o výbere agentúry a vyplňovaní prihlášky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára