streda 22. augusta 2012

First day at school..Bohemia Manor

Po neustálych otázkach od každého , čo som stretla , typu Are you excited to start school? Are you nervous?...no nie asi:D ,tak nastal 22.8 7:05 a môj školský autobus opúšťal mesto Elkton. Pozberali sme ostatných študentov a hor´sa smer "školička". Bola som celkom nervózna, plná očakávaní aj ked som už zopár ľudí zo školy poznala. Sme tu, pred školou. Každý študent sa riadi podľa svojej schedule, kde má predmety a číslo triedy. Ja osobne som si na prvý polrok vybrala PHOTOGRAPHY,PSYCHOLOGY,ANATOMY and PHYSIOLOGY,HONORS US HISTORY a HONORS ENGLISH II. Po prvej hodine US HYSTORY som bežala za školskou counselor, že nech mi to vymení za US GOVERNMENT-niečo ako parlament. No vráťme sa na začiatok. Samozrejme som prišla na prvú hodinu photography neskoro. Nikto z profesorov nevie vysloviť moje meno a tak mi je to aj trošku trápne že pred celou triedou sa učia moje priezvisko:D ..a prvá vec čo sa ma spýtajú, si "kerolajna" or "kerolina"? nuž tak poviem Kerolina:D Na druhej hodine , Anatomy and physiology, profesorka nezabudla vyhlásiť pred celou triedou že som nový exchange student zo Slovenska a že let introduce yourself. Ďakujem ale to ste nemusela:D Ale študenti sú tu milí. Keď som nevedela nájsť triedu mr. Klima, učiteľa psychológie, ujal sa ma nejaký chlapec a previedol ma cez celú školu až do triedy, podotýkam že prestávky trvajú 6 minút a chodby sú tak plné , že sa predierate pomedzi ľudí. Nastal obed, konečne prvá dlhšia prestávka, (25 minút), hm, človek príde do Cafeterie (školská jedáleň) plná tak, že kým sa dostanete na rad-Zvoní.
Keď som sa tak presúvala z hodiny na hodinu, začala som si všímať, že tu nájdete asi fakt každý typ ľudí. Tmaví, tmavší, najtmavší, japonci, kórejci, ľudia posadnutí farbením si vlasov vo farbách vodník či bárbina. Metálové hlavy ovešané reťazami, či hip-hoperov like a 50 cent..TOTO JE AMERICKÁ HIGH SCHOOL...ale môžem povedať, že je to presne ako z filmu :)

4 komentáre:

  1. ako z filmu? O.o čože? To fakt!!!! Závisť, závis, závisť ..
    Kaja, tak teda fakt si to tam uži! Hlavne ten volejbalík

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Konečně jsem narazila na nějaký aktuální blog z USA. Vždycky mě zajímalo, jak někdo dokáže jít během 6 minut na záchod, pak si připravit učebnice a odjít do třídy...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež sa chystáš do USA? či ako...a áno, je to umenie, na ten záchod častokrát nestihneš :D a ešte ked nevieš kde čo je a hľadáš to v plných prepchatých chodábach, tak nemeškaj no:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ha, to musí být na olypmiádu. Do USA bych moc chtěla, ale potřebuji na to více peněz, tak hledám nějaké stipenduim.

      Odstrániť