streda 22. augusta 2012

Volejbal v USA

Na Americkej strednej a bez športu? Dovidenia, nepoznajú Vás. Všetci tu žijú nejakým športom, a to naozaj doslovne. A tak som sa dala na volejbal. Nebolo to ťažké, lebo moja host sestra hrá už nejden rok, tak ma zapísala. Do USA som priletela 7.8 a šup hneď 10.8 do školy na tréning...Prvé tri dni sme trénovali všetky baby v kope..Neskôr sme sa rozdelili do 2 tímov. Varsity a JV. Ja som sa dostala do Varsity-lepšie hráčky. Ale poviem vám, tréningy stoja za to. Síce chodím domov s modrinami na kolenách a krvavámi ranami, pocit, že som urobila pre tím niečo dobré to všetko vynahradí. Naša coach Ms Larmer je fakt super žena. Nemôžem ani porovnať ako sa staviame k športu my na Slovenských stredných školách a tu. A preto vrelo odporúčam , dať sa tu na nejaký šport. 29.8 nás čaká prvý zápas, držte palce. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára