piatok 3. augusta 2012

Pobalené

Keďže tieto dni niesme doma,predbežne som si kufor už pobalila.Čo som si tam všetko zabalila? Možno si poviete-čooo veď na rok sa do jedného kufru pobaliť nedá. Myslela som si to aj ja ale ono sa to zvládnuť v pohode dá. Ja som osobne som vsadila na čím menej vecí tým lepšie ale napriek tomu ich mám dosť. Musela som myslieť na všetky udalosti,tak som si so sebou zobrala aj jedny šaty. Ďalej som si zobrala asi 6tričiek (+ 2 do príručnej ),2 rifle ,3košele nejake tie riflové kraťasy, dve mikiny ,asi 3šatky ,2 kabelky a potom už iba nejake tie osobné veci. Najviac miesta v kufri mi zabrali darčeky a všetky veci zo Slovenska, čo beriem pre host family. Jasnee, ešte som zabudla na chlpatú vestičku na chladnejšie dni i keď ešte v októbri-novembri tam zvykne byť okolo 20 stupňov. No mala som zbalené asi za dve hodiny. Taaak už sa len psychicky pripraviť na cestu :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára