streda 12. septembra 2012

Homecoming is coming!

Áno. Pomaly ale iste sa to blíži, a ja ešte nemám šaty. Pre tých , ktorí nevedia čo je homecoming-je to niečo ako oslava futbalovej hry spojená so školskou "dance party" predchádza mu "spirit week" čo je niečo ako každý deň máte tému a podľa nej sa oblečiete. Čiže -homecoming nieje nič ako návrat domov a podobne (seriously, stretla som sa aj s takým :D) Lístok stoji 10 dolárov. Inak dosť sa pozastavujem nad americkými drobnými. Nemajú na nich napísané totiž hodnoty:D a menšia minca ma väčšiu hodnotu ako väčšia :D ., zlaté milé Euro centy alebo slovenské korunky. V škole to vrie prípravami.
A ak by vás to náhodou zaujímalo, môžem vám popísať môj rutinný deň. Nieje to nič "vau" i napriek tomu, že som v USA. Tak, ráno vstanem (cca 6:20, school bus mi ide 7:06) tak sa stíham aj naraňajkovať-typické cereálie. Prídem do školy , škola sa otvára až 7:32 a nemôžte ísť hneď do triedy, musíte ísť do skolskej jedalne tam sa porozpravat s kamaratmi a až 7:45 sa presunut do ucebne, 7:47 zacina prva hodina. Je to dvojhodinovka do 9:09 celkom nuda. Ak chcete ísť cez hodinu na WC, máte na to špeciálnu knižku, kde si zapíšete čas odchodu z triedy, vyučujúci vám to podpíše, pred záchodom vás už čaká dalšia milá pani so stolíkom kde zapíšete svoje meno, meno vyučujúceho čas príchodu a ked vychádzate čas odchodu. Celkom veľká ceremónia len kôli WC, čo poviete ? a takto sa mi ťahajú hodiny až do 2:48 kedy mi oficálne vyučko končí ( s výnimkou stredy lebo tá je z nepochopených príčin predĺžená, čiže končíme 2:55) potom mám hodinu času, nemám čo robiť, a o 4tej mi začína tréning-volejbal. Ten je do 6, ak máme zápas, častokrát prídem domov o 10. A som tak unavená, že čo iné mi zostáva ako si len lahnúť a spať. Lebo ráno znova to isté. Veľa ľudí sa ma pýta, akí sú americkí spolužiaci a ľudia zo školy, proste , akí sú americkí teenageri? Na škole je zvyčajné že idete po chodbe a "riešia" pri vás lesby. Je ich tu strašne veľa,bleah sorry :D Je to úplne odlišné ako u nás. Tu si žijú na "vyššej nôžke" , čiže asi tak že po škole sadnú do auta a idú sa niekam najesť, rozvozia polku kamošov domov. Minule ma kamoška zavolala že na raňajky. Tak sme sa v sobotu vybrali viac báb, že na raňajky asi 40km od mesta ? pre omeletu a starbucks, aj keď obe máme aj u nás v našom meste :D Ale všeobecne sú veľmi milí a vtipní (svojský humor na ktorom sa väčšinou ja nesmejem neviem, nepríde mi smiešny :oD ) a športovo naladení! Allright, idem spať, idem ukončiť moju dennú rutinu, aby mohla začať zajtra znova tá istá. Ale v nedelu ideme na pláž, tak to sa teším. Plus pripájam fotku , ťažká američanka :D

2 komentáre:

  1. Nezapoměň postovat fotky z homecomig.)! Tvůj den je docela nabitý, ale na druhou stranu mi přijde vcelku...stejný? No, o tom jejich humoru jsem už slyšela-tedy, slyšela sjem ho v různých talk show nebo komediích. Nic moc.)...Mě baví britký humor.).

    Užívej si to!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čosi, mna baví asi ten typický náš slovenský alebo český :D určite fotky z homecomingu budú! dakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť