sobota 22. septembra 2012

Všeobecne

Mnohí z vás sa ma pýtajú, či už viem "speakovať", ako mi angličtina ide po presne 45tich dňoch čo som tu. Všetko nejde hneď. A preto viem z anj ten istý prd čo som vedela keď som prišla. Okej, rozumiem už úplne všetko ak to tak môžem povedať, bežne rozumiem keď sa dakto rozpráva alebo keď rozpráva niečo na mňa. Viem nové slovné spojenia, o ktorých som si ani vo sne nespomenula na ne, že také sú. Ale stále to nieje ono. Proste, neviem súvisle rozprávať. Stále sa mi stáva že "neprepnem" na angličtinu a začnem hovoriť slovensky. Je to strašný pocit bezmocnosti keď chcete povedať príhodu alebo zážitok a NEMôŽTE-lebo by z toho bol skôr faux pas ako príhoda. Nemôžte nájsť na to slová v angličtine. Tak radšej zostanete ticho a od ucha k uchu sa pousmievate na tých ich príhodách. Mňam. Keď im príde niečo smiešne- ZAČNÚ SA SMIAŤ AKO MY ?:D ahahah nie, vo väčšine prípadov to je OOOOH MY GOOOD, THAT´S SO FUNNY!! THAT´S SO FUNNY! Áno humor je tu trošku odlišný ale to som už písala v predošlom článku. Najviac čo sa tu smejem je asi na tom ako sa učia hovoriť slovensky to je asi to najvtipnejšie tu.
Všetci mi hovoria-užívaj si Ameriku, užívaj si ju ! -Okay, ale jedna vec je ako a druhá vec je s kým keď všetkých s ktorými mi je najlepšie mám na Slovensku a celý deň myslím čo asi robia. Pripájam zopár fotiek z beach volejbalových "tournaments".

2 komentáre:

  1. O tom humoru sjem si taky dost početla,je to zajímavé.)!
    beachvolleyball vypadá hezky, když se hraje na pláži.).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu nepošuť smiech ale oooooooooo máááááj gááž thats so funny thats so funny :D a ne jen vypadá, bol amazing, len bohužial som vychytala upal :/

    OdpovedaťOdstrániť