nedeľa 2. septembra 2012

Zhrnutie týždňa a deň s názvom "Labor day"

Ták ja už tvrdo zarezávam v škole a prišli aj prvé testy. Jeden z US Governmentu a druhý z Anatomy and Physiology... Testy sa tu píšu pomerne často čo som mala možnosť počuť a sú hodnotené percentuálne. Ak mám povedať , z môjho hľadiska dosť čudné keď exchange student má z testu viac bodov ako domáci :D Ale tak čo už, good for me :D Pokúsim sa vám opísať môj týždenný stereotyp. Ráno vstanem, idem do školy, po škole trening prídem domov napíšem úlohy a idem spať ..toto sa opakuje celý týždeň, takže nič zaujímavé. Ale poviem vám jeden trapasík ,čo sa mi dnes prihodil. Boli sme na nejakej birthday party u rodinného priateľa. Ukázal nám mini mrazničku, kde sú nápoje, že si môžme kludne zobrať..Tak idem, vytiahnem si striebornú plechovku s červeným nápisom hovorím si ako fajn Cola light-ka. Vídem vonká, otváram a zrazu počujem od host otca: Kaya, that´s beer. A ja : No, that´s coca-cola. A začala som si bližšie prezerať plechovku.. Do predele toto asi cola fakt nebude..áno bolo to pivo..
Zajtra je tu Labor day. Niečo ako sviatok práce u nás. Trochu opozitum, že u nás sa ide do školy a my máme volno. Všade tu o tom hovoria. V telke, v rádiu. Labor day, Labor weekend. Ja som v tento víkend nemala nič špeciálne. Inak , neviem či viete, ale tento rok sú v USA voľby prezidenta. A to už je iné haló. Je začiatok septembra, (voľby sú v novembri) a kampane sa tu len tak predbiehajú. Dvaja lídri (OBAMA, ROMNEY) chodia po celej Amerike. Celkom sa teším, keď prídu do Marylandu..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára